دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکست استقلال پس از 2095 روز (عکس)

استقلال پس از 5 سال و 9 ماه در استادیوم آزادی مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.

به گزارش ورزش، استقلال بزرگترین فرصت مهیا شده برای کاهش اختلاف امتیازی با سپاهان و پرسپولیس را از دست داد تا اکنون فاصله اش با سپاهان به 9 و با پرسپولیس به 8 امتیاز برسد البته آبی پوشان نسبت به سپاهان 2 بازی و نسبت به پرسپولیس یک بازی کمتر انجام داده اند.


سپاهان و پرسپولیس که پیش از بازی استقلال به مصاف هم رفتند، با نتیجه تساوی یک – یک به کار خود پایان دادند و شاگردان مجیدی با وجود این فرصت خوبی که نصیبشان شده بود، در برابر ذوب آهن قعر جدولی با نتیجه دور از انتظار دو بر صفر تن به شکست دادند.

شکست استقلال پس از 2095 روز (عکس)


در این مسابقه ذوب آهن در حالی به برتری دست یافت که این تیم از لیگ پانزدهم به بعد موفق نشده بود استقلال را در استادیوم آزادی شکست دهد. آنها آخرین بار 2095 روز پیش و در بازی رفت از لیگ پانزدهم با 2 گل مرتضی تبریزی و احسان پهلوان استقلال را شکست داده بودند و حالا موفق شدند به این طلسم ناکامی پایان دهند.


استقلال در آن بازی نیز همچون دیدار یکشنبه شب با 2 گل مغلوب شد تا ذوب آهنی ها با تکرار پیروزی بزرگ چند سال پیش خود، 21 امتیازی شده و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋